Rondreis West Australië en New Zeeland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bert Goedegebuure - WaarBenJij.nu Rondreis West Australië en New Zeeland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bert Goedegebuure - WaarBenJij.nu

Rondreis West Australië en New Zeeland

Door: Bert Goedegebuure

Blijf op de hoogte en volg Bert

15 Augustus 2017 | Nederland, Nederland

Woensdag 23 augustus vertrekken wij voor onze rondreis door West-Australië (WA) en Nieuw Zeeland (NZ). We vliegen met Emirates via Dubai naar Singapore waar we drie dagen blijven. De laatste keer dat we in Singapore waren was - many Moons ago - in september 1998!!!
Vanuit Singapore vliegen we via Darwin naar Broome (WA) waar we met een 4WD onze reis zullen vervolgen om uiteindelijk via de westkust in Perth uit te komen. Vanuit Perth vliegen we naar Auckland (NZ) en rijden dan door het Noorder- en Zuidereiland.
Tenslotte vertrekken we op 26 oktober vanuit Christchurch naar Hong Kong voor een stopover van 4 dagen. Op 31 oktober landen we weer op Schiphol.

Via deze site van waarbenjijnu.nl willen wij jullie met (korte) reisverslagen en foto's op de hoogte houden van onze belevenissen.

Indien je via dit medium liever geen berichten ontvangt laat ons dan even weten en kan ik je van de mailinglijst verwijderen.

• 15 Augustus 2017 - 13:24

Robin Kolkman:

Goede reis Wordtt weer een beetje thuiskomen down under Leuk om af en toe wat van jullie te horen
    Vlgd jaar 1e week sept. Vrij houden svp !!!!

• 15 Augustus 2017 - 13:40

Marlies:

Leuk om jullie te volgen!
    Heel veel plezier gewenst en een hartelijke groet!

• 15 Augustus 2017 - 13:51

Siegfried Farsen:

We wish you a great vacation, lots oft interesting things and fun. Hopt to see you soon afterwards.

All the best Andrea & Siegfried

• 15 Augustus 2017 - 13:59

Ceriel En Renee Pals:

Bert en Annie, wij wensen jullie een bijzonder mooie / veilige /reis toe
    geniet en pas op voor de wilde dieren (niet mijn familie...) xxx

• 15 Augustus 2017 - 16:04

José:

Vind het leuk om te lezen hoe de reis verloopt.
    heel veel plezier en een goede reis.

• 15 Augustus 2017 - 17:33

Wim&Willy:

Wij wensen jullie een fijne vacantie en vinden het leuk om jullie te volgen
    veel plezier Willy en Wim

• 15 Augustus 2017 - 19:20

Piet En Tiny:

Bert enAnnie,
    Wij wensen jullie veel vakantie plezier en geniet er enorm van xxxx

• 16 Augustus 2017 - 16:55

Hetty & Luuc:

Een fijne reis en veel plezier op die prachtige reis.
    we volgen jullie graag.
    gr. Hetty en Luuc

• 18 Augustus 2017 - 11:50

Joop Van Woesik:

Hallo Bert en Annie, spannend weer terug naar Australië en o.a. je oude woon/werkplek weer bezoeken.
    Goede reis en heel veel plezier, en we blijven graag op de hoogte. Wat Robin schrijft, volgend jaar september vrij houden.
    Groeten
    Joop en Jenneke

• 19 Augustus 2017 - 16:00

Gerard En Gre Vel:

Ook ik wens jullie een hele mooie en veilige reis en zie jullie belevenissen met belangstelling tegemoet

• 21 Augustus 2017 - 11:02

Thil Hoolt:

Ook van ons beiden een mooie reis gewenst en we volgen jullie graag. Groet Herman en Thil.

• 21 Augustus 2017 - 11:02

Thil Hoolt: